SOCIAL MEDIA

you can miss something, but not want it back

19. apríla 2018
Po tom všetkom, čo sa stalo od septembra som konečne mala od marca pokojné obdobie. Nikoho a nič som neriešila, zamerala som sa najviac na školu, kde to je jedna maturita za druhou a pomaly sa všetko vrátilo do normálu. Usmievam sa nad tým, ako to je všetko teraz, pretože v tej dobe, od začiatku školského roka až do konca januára, som sa nezastavila. Úprimne, práce som mala asi toľko čo teraz, no rozdiel bol v tom, že som riešila jednu vec, ktorá mi až prerastala cez hlavu. Sama som nevedela, kde je poriadne sever, stále som tápala na jednom bode a úprimne, minula som na tú osobu veľmi veľa svojho času. Niekedy si až hovorím, že to bolo veľké plytvanie, a že to bola chyba, no netreba si zas búchať hlavu a trestať sa za to. Keď sa na to spätne pozriem, napriek nepekným veciam, ktoré sa stali, sa toho stalo veľmi veľa pekného a to si chcem pamätať.



K tejto téme som nedávno našla aj citát, ktorý znel:

"I think, it's important to realize you can miss something, but not want it back."

Na chvíľu som si prehrala všetky tie spomienky a všetko, čo sa za tých pár mesiacov stalo. Najprv som si uvedomila to, že to nebolo len "pár mesiacov", ale bol to skoro pol rok. Neuveriteľné, ako ten čas nabral na obrátkach.. 
Potom som si uvedomila, čo všetko krásne som prežila, čo všetko sa stalo a ako mi jedna osoba, ktorú som mala v živote, priniesla pekné spomienky a niečo, vďaka čomu som sa poučila a pochopila, že som schopná všetkého. 
Vtedy mi to všetko tak prišlo. Chýba mi to. Chýba mi tá osoba v živote a je mi ľúto, že musela odísť, no nechcem ju späť. Nechcem ju tam už, pretože viem, koľko úsilia a energie ma stála. Koľko sĺz a smútku som si musela vytrpieť, aby som sa cez to dostala. Práve preto si dokážem priznať, že mi tá osoba chýba, no nechcem ju späť. Viem, že by to nebolo také, ako predtým a ja by som bola stále na pozore, aby sa niečo nepokazilo. A viete, čo by sa stalo? Nejako by sa to pokazilo znova, pretože práve vtedy, keď sa toho obávate najviac, stane sa to. 
A tak som si po dlhej dobe, kedy som si musela všetko v hlave spratať a upratať, priznala, že táto osoba mi chýba a bude mi chýbať ešte nejakú dobu, kým neukončím nejakú kapitolu vo svojom živote, no nechcem ju späť, pretože by to bol len krok vzad, na ktorý práve teraz nemám čas, pretože mám v úmysle pokračovať ďalej. 

5 komentárov :

  1. Great read I totally agree with you.Thanks for sharing.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem toho měla taky dost od začátku roku, ale měla jsem toho tolik, že jsem prakticky vůbec nic nestíhala a když už mi to přerostlo přes hlavu, tak jsem si musela říct dost a ujasnit si svoje priority. Teď je mi už o dost lépe a jsem v pohodě. Je prostě potřeba jednou za čas a kord po nějakém období, si ujasnit pár věci a urovnat si to v hlavě :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkně napsané! Něco takové jsem taky jednu dobu měla :/

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle naprosto chápu, myslím, že tenhle citát se dá přenést na víc situací - jednu z nich jsem si taky prožila (a pořád ještě prožívám), takže nemám co dodat... jen ať si teď užíváš sebe a hodně sil na všechno, co tě ještě čeká!
    Kout světa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To znám... :) Moc pěkně napsaný článek a košile je krásná.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť