SOCIAL MEDIA

perfect year

8. novembra 2017
Možno je skoro začať písať zhrnutie o tomto roku, no mne to nedá. Pred pár dňami som písala svojej najlepšej kamarátke o tom, ako som sa pozrela na rok 2017, čo všetko sa stalo, čo sa mi v živote zmenilo, čo odišlo, čo prišlo a čo všetko som zažila, že som až prekvapená. A práve to je dôvod, prečo píšem tento článok. Možno to je pre niekoho veľmi skoro, pre mňa je to také menšie prezretie tohto roku, ktorý bol. Také väčšie príde niekedy na konci decembra. Teraz si zoberte niečo chutné pod zub, bude to dlhý článok!

Na začiatku tohto roka som nebola práve najspokojnejšia a necítila som sa dobre. Nejako som tušila, že potrebujem zmenu, niečo čo zas nejako nakopne môj život. Pamätám si, akoby to bolo len včera, že som večer ležala v posteli, písala som si s Lolou a rozprávali sa o tom, ako musí byť nasledujúci rok perfektný.
Tú konverzáciu si rada čítam odznova, pretože mi vždy vyčaruje úsmev na perách. Navzájom sme si hovorili, že nám rok 2017 musí jednoducho vyjsť. Každá sme v to verili a ja som to nejako cítila.
Po celom tom roku, ktorý prešiel neskutočne rýchlo, som sa pred pár dňami obzrela za seba a nestačila som sa čudovať, čo všetko sa mi prihodilo a že sa mi všetko, o čom som prosila na začiatku roka vyplnilo.
Každý z nás verí v niečo iné. Či už ste veriaci a veríte v Boha, alebo veríte vo vesmír, nejakú nadprirodzenú silu či podobne, je len na vás, komu svoje želanie "zveríte". Moje prosby boli veľmi jednoduché. Medzi tie hlavné patrilo najmä:
Aby som si našla prácu, ktorú milujem. Prácu som dvtedy mala. Písanie článkov ma bavilo, no túžila som písať pre známe slovenské webstránky, ktoré číta niekoľko tisíc ľudí denne. Podarilo sa mi to a to na začiatku júna, kedy som sa dostala medzi redaktorov mazagínu Interez.sk :)
Druhým želaním bolo, aby som mala skutočných priateľov, ktorí mi budú prinášať do života energiu a nebudú mi ju vysávať. Nehovorím, že som dovtedy priateľov nemala, no jednoducho som vedela aj o osobách, ktoré v mojom živote nemali byť. A viete čo sa stalo? Môj perfektný kamarátsky vzťah s mojou najlepšou kamarátkou Lolou sa zmenil doslova na sesterský a naše puto sa posilnilo. Za čo som neskutočne vďačná. Okrem toho, posilnilo sa mi puto s viacerými ľuďmi z okolia. Oni vedia o kom je reč :)
Tretím želaním bolo, aby som našla tú pravú osobu pre mňa. Nešpecifikovala som to nijak inak, pretože to ostatné som nejako cítila vo vnútri.
Počas toho, ako rok plynie, človek si ani neuvedomí, čo získal, čo stratil alebo čo sa mu podarilo. Samozrejme, rok 2017 nebol plný úsmevov, radosti a šťastia, ale aj pádov, smútku a sĺz. O tom je život. To, čo ma však na všetkom baví najviac je to, že všetko, čo si želáme, nedostaneme naservírované rovno pod nos a hneď, ako to chceme. Kým sa k danej veci, osobe alebo cieľu dopracujeme, život nás zavedie po mnohých cestičkách, vďaka ktorým niekedy zistíme, že danú vec už ani nechceme, nemáme o ňu záujem a máme niečo lepšie, čo sme po ceste získali.

Obidve želania, ktoré som vyššie spomenula som získala časom. Pracovala som na nich celý rok. Tretiu vec, ktorú som poriadne ani nešpecifikovala som získala len teraz, na prelome septembra a októbra. Musím povedať, že je to tá najcennejšia vec, ktorú som získala.
Získala som naozaj tú pravú osobu a to seba samú. Konečne som sa po dlhých rokoch začala akceptovať, brať seba samú takú aká som a dostala som sa konečne na cestu sebalásky, ktoré je tou najťažšou v mojom živote. Jednoducho povedané, mať rada samú seba mi robilo vždy najväčší problém, no konečne som to prelomila. A úprimne? Žiadne knihy, články či časopisy mi na to nepomohli. Odpoveď som musela nájsť sama v sebe. A najlepšie na všetkom je to, že v lepšej psychickej pohode som nikdy nebola :)

Môj rok 2017 bol aj o spoznávaní nových ľudí, ktorí do môjho života prišli. Niektorí sa stali mojimi dobrými priateľmi, iní rovnako rýchlo ako prišli, tak aj odišli. Niektoré odchody boleli, iné boli jednoduchšie a vďaka niektorým som dokázala konečne znovu dýchať.
Najprv som si myslela, že tento rok je ďalším z rady "klasických" rokov, ktoré nie sú ničím výnimočné a sú veľmi podobné, ako tie naposledy. Musím však povedať, že až teraz si uvedomujem, že v tomto roku som sa naučila konečne znovu žiť.
Rok 2017 bol plný perfektných zážitkov a ľudí, ktorí mi priniesli do života smiech a radosť. Všetkým za to úprimne ďakujem a celý tento článok je venovaný im :) Mám vás neskutočne rada! :)

6 komentárov :

  1. Jsem za tebe moc ráda, že se ti podařila splnit si sny :) Je to krásný pocit viď? Je dobré se takto zpětně na rok podívat. Já to také dělám, ale většinou jen v mé hlavě. Možná bych to také mohla nějak hezky zpracovat na blog, díky za inspiraci.

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, za nádherný komentár! :) Presne tak, je to krásny pocit. A určite napíš aj ty o tom niečo! :)

      Odstrániť
  2. Tieto typy článkov mám u teba najradšej. Vždy sú plné hodnotných a pekných myšlienok. Som rada, že tento rok bol pre teba takým skvelým a prínosným. Sebaláska je asi niečo, čomu sa budeme učiť celý život a vždy budeme mať potrebu zlepšovať sa v nej. :) Prajem ti množstvo inšpirácie k písaniu ďalších skvelých článkov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za náádherný komentár!! Som veľmi rada, že sa ti články páčia! :)

      Odstrániť
  3. Such a beautiful bag
    Julia x
    http://www.thevelvetrunway.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsem za tebe šťastná, že se ti tak dařilo a že jsi našla sebe sama i spoustu dalších věcí. Tak ať se ti daří i v tom roce příštím. Ale nezapomeň si užít i konec tohohle! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť